Terima Kasih Kerana Bodohkan Saya....

Sambil layan lagu dibawah...Aku mula blowalking :)



Tertarik dengan satu entri..mengenai " Terima Kasih Kerana Bodohkan Saya...." Terlintas jugak di minda....kenapa perlu  bersifat sedemikian....Apa pun aku  suka luahan awak itu CikSessy

Urm..kenapa perlu lahirkan rasa jika untuk kecewakan...

Permulaan cinta adalah membiarkan orang yang kamu cintai menjadi dirinya sendiri, dan tidak merubahnya menjadi gambaran yang kamu inginkan. Jika tidak, kamu hanya mencintai pantulan diri sendiri yang kamu temukan di dalam dirinya.



__________________________________________________________
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

8 Comments

  1. pak cik ! ingat kan awak clash tadi -.-'

    ReplyDelete
  2. btul tu Yuyu, ingatkan putus cinta en. AdyBudika nih. Memang sengal betul orang yg buat perangai cam tu, best agaknya mainkan perasaan orang nih.

    Tak baik tau. btul tak Ady?

    ReplyDelete
  3. aha green apple..sian die..rasa diperbodohkan...

    ReplyDelete
  4. Follower no. 813, salam perkenalan dari saya. Tgh fikir2 nih..nak join ke tak perjumpaan blogger kat Tq. Asam tu sebab dah teramat dekat dengan rumah saya..erk!! shhhhh...

    Can i Ady?

    ReplyDelete
  5. :)

    thankz encik ady!!!!!
    ekekekekekekekeeekekke...

    im a tough gurl..
    insyallah ingat nasihat encik ady tuh..
    terima kasih lagi...

    sob..sob...

    ReplyDelete
  6. green apple..jum la :)

    Sessy...suke entri itu...

    ReplyDelete
  7. erk baru nak tmpang simpati kat ady..

    slh lak haha

    ReplyDelete
Previous Post Next Post