Andai Aku Tak Bisa


Andai aku tak bisa,
memetik cempaka wangi puspa,
izinkan aku gantikan ia,
dengan haruman kemboja penuh bermakna,
agar hidupmu sentiasa bersama
kenangan selamanya.

Andai aku tak bisa,
Jadi seperti mana yang kau damba,
izinkan aku menjadi apa aku seadanya,
hingga hujung nafas nyawa,
agar kau sentiasa gembira,
terima aku baik buruknya.

Andai aku tak bisa,
hidup bersama-sama,
dalam taman firdausi penuh warna,
bisakan aku sentiasa doakan bahagia,
buat dirimu dengan seikhlasnya,
tenang sentiasa bersama dia....

Andaikan aku tak bisa......
memberikan segalanya 
maaf berjuta aku pinta,
kerna aku hanya insan biasa,
bermimpi dikala malam tiba..
tunaikan hasrat didalam maya,
namun harapkan ianya menjadi nyata...

Andaikan aku bisa...
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

2 Comments

  1. perhhhhh~
    berdesuuuppppp masuk teruuusss ke q0lbuuuu.

    ",
    akuFARA?

    ReplyDelete
  2. tiada yang sempurna, jadilah siapa anda seadanya :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post