Tammy, Tizzy, Tinny Dan.... Pokok?

Macam hari-hari yang biasa.. aku menghabiskan masa bersama tiga ekor buah hati aku ini.. Tammy, Tinny , Tizzy.. Kebetulan kali ini aku ada beli pokok baru dan aku letakkan pokok tu dalam bilik aku.. Jom kita tengok respond budak tiga ekor neh.. Hhehehehe


Kali ini aku pasang cite Alvin Chipmunk untuk diorg tengok.

Tinny dah mengantuk, Tammy dan Tizzy  dah mula bosan tengok cite tu... So aku letakkan pokok yang baru aku beli kat sisi kepala katil.

Seperti biasa, Tammy pertama sedar tentang kewujudan pokok yang baru diletakkan.

Tizzy dan Tinny dah mula mengantuk yang amat. Tammy jadi hairan tentang kewujudan pokok didalam bilik .

Tammy mengkaji pokok yg baru dijumpai. Tizzy kat belakang ajak Tammy bermain, namun Tammy boo layan...

Tizzy jadi hairan.. Terus lihat apa yang Tammy buat.. 

Sekarang Tizzy pula menjadi hairan tentang kewujudan pokok itu

Tizzy pula mengkaji pokok . Tammy memanggil Tinny untuk turut serta.

Tinny kurang berminat.. Tapi dia turut hairan dengan kemunculan pokok itu

Ketiga-tiga duduk termenung mencari jawapan bagaimana pokok itu boleh ada didalam bilik

Masih tertanya-tanya

Tammy hampir temui jawapan.. Tinny n Tizzy dah mula mengantuk

Tammy terus berfikir... Tizzy dan Tinny dah mula lelap

Tizzy terjaga dari tido!! Teruskan berfikir

Tizzy cakap "Tengok kat tingkap tu!!!! Tu la org yang bawak masuk pokok dalam bilik ini!!"  Tammy dan Tinny terus menoleh.. (padahal takde sape pun)

Tammy rasa tertipu.. Terus die belasah Tizzy bertubi-tubi... Akhirnya budak tiga ekor ini masih belum temui jawapan kewujudan pokok misteri didalam bilik...
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

11 Comments

  1. ahahahaha! sampai tercabut daun!!! nape tak sebut sekali part tu dalam caption? :p

    ReplyDelete
  2. HahahahaXD
    gileeerrrr arrr..
    ary tak suka kucing sbnrnya tapi bila baca blog ady ni..
    Rasa teruja lak^^

    ReplyDelete
  3. comel3!!!!!!
    rase nk culik je 3bdk kecik ni...
    hahaha...!

    ReplyDelete
  4. hakhakhak..pandai betul budak2 nih..dh la comel =)

    ReplyDelete
  5. hahaha ! sengalnya abg ady nie.. comelnye kekucing tu ~ memang tak sampai hati nak tggalkan.. mesra bersama tu . haishh~

    ReplyDelete
  6. suka tang kena belasah tu..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post