Tak Cuba Kembali


Dalam hidup kita, pasti ingin saja kita dipenuhi rasa bahagia.. Namun yakinkah bahagia itu sentiasa milik kita? 

Jika sekadar untuk melukakan... Aku rayu agar jangan pernah muncul dalam hidup ini... Mungkin dirimu tak pernah rasa sakitnya bila impian sudah didepan mata, namun dengan sekelip mata saja ianya berkecai sesaat cuma... 

Sakit dan betapa terlukanya diri ini bila senyuman yang mula diukir sedetik cuma diganti dengan tangisan tanpa henti saban malam.. Mungkin tiada luahan yang dapat aku luahkan secara tepat untuk aku gambarkan rasa gelisah, pedih, terluka hati ini dengan apa yang terjadi... Namun aku tahu semua yang berlaku pasti ada hikmah yang tersembunyi...

Aku pohon padamu... Letakkanlah dirimu dalam situasi aku.. pasti kau akan rasa apa yang aku rasa...


Saat terindah bisa daku mulai terasa
Sempurna cintaku pada kamu tika ku bersama

Kini tiada kau balas cintaku dengan dusta
Percuma cintaku pada kamu sungguh ku tersiksa
Tapi ku coba mengerti dan ku coba untuk fahami
Lewat semua waktu ku untuk dirimu

Maafkan lah pinta ku begitu
Tak berdaya tak mampu menjaga cintamu
Hapuskanlah setulus kau khianati usah pernah tangisi
Maaf sejuta kata ku takkan coba kembali

Ku takkan sesali
Ku takkan coba kembali

AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

2 Comments

  1. Bila lelaki setia,perempuan pula tak,bila perempuan setia lelaki pula tak setia,itulah lumrah kehidupan Allah nak kita rasa bila di khianati supaya kelak yg mendtg kita lebh mghargai pada yg mgkhianati ingtlah apa yg kita pernah buat kat org akan kena pd diri kita balik,huuu #Tabahlah..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post